tisdag 29 april 2008

Fotboll, fotboll, fotboll

Kan inte sova.. har sån sjuk energi.. vilket jag inte lär ha imorgon.. Vill bara spela fotboll.. lixom springa efter en boll.. haha sjukt men jag vill vill vill vill vill vill... Som en vampyr behöver blod känns det som jag behöver fotboll haha typ fast ändå inte ...

Har vänt på dygnet.. haha duuktigt..

Fotboll har en gång varit en del av mitt liv men vi gjorde slut för att min fot var för uppkäftig och krävande.. men det är dax att släppa in det igen.. fast långsamt.. gradvis.. Bara jag vill så kan jag.. If I just belive, så kan jag nå mitt mål.. bara jag inte försöker för mkt på en och samma gång.. utan lite itaget.. steg för steg.. mål för mål.. Jag kan kan kan kan.. även om det inte går den här gången heller så ska jag försöka..

1 kommentar:

Unknown sa...

Jaaa det är klart det ska gå. Go girl!